Lite nytt...

Och jag som fixade till DVD-samlingen (numrerade och insorterade i alfabetiskt ordning) för bara några dagar sedan. Nu måste jag klämma in ytterligare några titlar på rätt plats, då jag har införskaffat fem till idag. Tre av dessa köptes faktiskt i outlet-lådan på Hemmakväll. Och dessa var:

  Dorian Gray, med bland annat Colin Firth och Ben Barnes.

  Deadline, med Brittany Murphy. Denna film tillhör en av hennes senare, som kom ut bara någon vecka innan hennes död. Det sägs att detta var hennes sista film, men som man kan se på IMDb så har det släppts några andra titlar efter denna. Förvisso så kanske detta var den sista hon spelade in. Hur som helst så verkade den spännande. Jag vet även att det var lite snack om denna då det fanns nån scen med ett badkar, eller dusch, som en del tyckte var för mycket, då Murphys döda kropp hittades just i duschen.

  Sorority Row. Remake på gammal teenslasher. Har varken sett denna eller originalet.

Sedan så har jag även köpt Eclipse, den senaste filmen i Twilight-serien (fast denna var en present till min fru, då hon gillar dessa filmer).

Och sist så köpte jag ytterligare en Kristen Stewart-rulle... nämligen The Runaways. Filmatiseringen om det mytomspunna och legendarisk tjejbandet The Runaways. Och denna har jag faktiskt väntat ett tag på att få se. Såg trailern för ett bra tag sedan och trodde att den skulle gå på bio. Så vart det dock inte, utan den kom direkt på DVD.

Nej, nu ska jag nog faktiskt ta och slänga in den i spelaren på en gång.



      


Kommentarer
Postat av: mary

runaways blir nog oxå en film som kommer hamna i min samling, mycket bra film

2010-12-05 @ 17:03:40
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0