Mellandagsrean 2010

Det är under denna period som jag vanligtvis brukar frossa i ordentligt med filmer, men år 2010 blev det inte så.

Dels på grund av det redan hade införskaffats så mycket nya filmer runt jul och jag måste hinna se klart alla de först. Och sedan så tillät inte ekonomin riktigt detta. Tyvärr så kan det vara så ibland, men inga ledsna miner för det.

Dock så vart det några till filmer under rean, tre stycken i alla fall. Dessa var:

Saw VI - den näst senaste (och näst sista) delen i serien. Även om jag tycker bäst om den första delen, så kändes det tvunget att skaffa denna då jag även har alla de andra. Och för 49:- så behövde jag inte tveka på den saken.

De andra två filmerna var dock inte på rea, men köptes ändå. Den första av dessa var det faktiskt min fru som köpte och det var Dear John (regisserad av Lasse Hallström). Och den sista filmen, som jag bara var tvungen att införskaffa, även om den nu inte håller samma standard som den första, var Lost Boys 3: The Thirst.

Och faktiskt så beställde jag en film från ginza tidigare idag också. Den något "kultförklarade" svenska filmen Evil Ed. För 10:- kändes det som hittat.

Jaja, det var väll det...

Ha en god fortsättning på det nya året och hoppas att får avnjuta mycket bra film framöver. Det ska i alla fall jag göra.



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0