Väntar på leverans...

Har beställt lite filmer från discshop.se igen. Och denna gång blev det bara filmer på Blu-ray.

Dessa var det som beställdes:


Army of Darkness (import) - har faktiskt aldrig ägt någon version/kopia (VHS eller DVD) av denna förut. Dock har jag sett den ett flertal gånger och jag tycker den är lika fantastisk varje gång.

Doghouse - verkade som en riktigt underhållande film. Brittisk zombie/splatter/komedi-rulle. Kan bli hur bra som helst.

Halloween II - tyvärr inte originalet, utan Rob Zombies, men för 50kr är det helt okej. Och eftersom jag samlar på Halloween-serien så måste man ju faktiskt på något underligt sätt även ha denna.

The New Daughter - med Kevin Costner. Har bara sett trailern och av vad den visade verkade det som en helt okej spännande film.

World's Greatest Dad - med Robin Williams och regisserad av Bobcat Goldthwait (kanske mest känd som Zed i Polisskolan-filmerna).

Poltergeist II - har aldrig sett något av uppföljarna till Poltergeist, tror jag. Det är inga filmer som jag direkt kommer ihåg i alla fall. Det ska hur som helst bli spännande att se om jag har fel.

Poltergeist III

Beastly
- beställde denna till min underbara fru. Fast om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt rätt så sugen på att se den också.

The Loved Ones (import) - denna har jag verkligen längtat på att få se, efter det att placebohoe nämnde den på sin blogg, och snart är den äntligen i min ägo.


Allt detta ögongodis snart i min brevlåda.


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Alltså, Poltergeist II har en del bra scener, fantastisk musik och är överlag ganska vacker. Tyvärr saknar den dock handling helt och hållet vilket gör den helt meningslös. Tydligen beror detta på att den är både kraftigt ned- och omklippt. Poltergeist III däremot är enbart dålig... ;D

2011-09-14 @ 18:11:56
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Andie - The wife.

Jag ser mest fram emot Beastly men det beror nog mest på att jag har trånat efter den filmen i vad det känns som en evighet. The new daughter verkar också riktigt bra och The loved ones kan nog bli intressant att se.

2011-09-14 @ 20:46:37
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0