Inte långt kvar...

Bara cirka 5 månader, men ändå.

Sedan så blir det Scream 4.
Yes!
Jag såg nyss trailern på IMDb och den var riktigt bra (det tycker i alla fall jag). Klicka på länken till vänster för att se den du också. Tala gärna sedan om vad du tyckte om den. Vore intressant att veta.

Här är en bild från filmen, som jag lånade lite snällt från en annan sida.



Jag kan ärligt säga att jag faktiskt har väntat på en ny film i serien väldigt länge. Jaja, det var väll det jag ville säga. Så tills nästa gång, ha det så bra...

 

      


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Jag gillade bara första filmen (men såg allihop på bio) och har varit negativt inställd till en fjärde. Men... jag har ändrat mig på den punkten och börjat se fram emot den...

2010-10-23 @ 21:01:56
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0