Den blåa samlingen växer sakta men säkert...



Detta är alltså de filmer jag hittills har skaffat på blu-ray. Två titlar saknas dock. Saw 3D står med de andra Saw-filmerna i DVD-hyllan och Död Snö är utlånad till svågern.
  De allra flesta av dessa har jag redan visat i något av de senaste uppdateringsinläggen eller liknande, men men, så får det va.

Army of Darkness
Avatar
Batman Begins
The Dark Knight
Beastly
Buried
The Color Purple
Die
Doghouse
The Doors
Foo Fighters: Back And Forth
Ghosts of Mars
Halloween II
Hobo with a Shotgun
Hostel
Hostel Part II
Husk
Inception
Infestation
Lejonkungen
The Loved Ones
The Monster Squad
Moonwalker
The New Daughter
Poltergeist II - The Other Side
Poltergeist III
Psalm 21
Requiem for a Dream
Scott Pilgrim vs. The World
Survival of the Dead
The Texas Chain Saw Massacre
Till Vildingarnas Land
Transformers
Transformers: Revenge of the Fallen
Transformers: Dark of the Moon
Trolljägaren
Water for Elephants
World's Greatest Dad




Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Snyggt! Jag hoppas kunna uppdatera mig till BluRay i början på nästa år. Just nu verkar det väldigt möjligt!

2011-12-10 @ 17:59:13
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0