Studio S Entertainment & Njutafilms

Har börjat samla på mig fler och fler filmer från just dessa två distributionsbolag, då de tar fram väldigt mycket film som det har varit rätt så svårt att få tag i på DVD tidigare.
  Det jag gillar allra mest med dessa bolag är att de har mycket gamla odödliga klassiker för en nörd som mig själv, b-rullar (som ibland kan vara så dåliga att de blir bra, om ni förstår vad jag menar), osv. En stor bonus med dessa filmer är att de allra flesta av de är oklippta specialversioner som innehåller en massa smaskigt extramaterial att frossa i sig av.

Hur som helst... dessa är de filmer som jag hittills har hunnit införskaffa.
  Stjärnor efter titel utger betyg (fem stjärnor betyder förstås att jag tycker filmen är riktigt bra, medans en stjärna betyder att den är mindre bra - ja, ni fattar nog poängen).



Från vänster uppifrån:

The Buddy Holly Story ***
Howard the Duck *****
Showgirls ****
De Vilda Änglarna **
1941 ****
Thunderbold (mer känd som Thunderbolt & Lightfoot) ***
Terror **
Dödens Mannekänger (mer känd som Tourist Trap - vilket är en betydligt bättre titel) ***
Re-Animator *****
Four Flies on Grey Velvet ***
Mask of Murder *
Piraya **
Killer Klowns from Outer Space (utgiven av Galaxina Film, samt Studio S Entertainment) *****
Super Mario Bros. *****
Vampire Girl vs. Frankenstein Girl ****
Going to Pieces: The Rise and Fall of the Slasher Film *****
Stage Fright *****
Prey for Rock & Roll ***

Detta är garanterat bara början för min del när det kommer till att införskaffa filmer från dessa distributionsbolag.
  Så tills dess. Ha det så gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0