Inga videoinlägg

Än på ett tag i alla fall.

Det är nämligen så att videoredigeringsprogrammet har beslutat sig för att ta sommarlov och därför måste jag (det vill säga min mer datakunniga fru) försöka åtgärda problemet.

Så tills dess kanske det inte blir så mycket inlägg på denna sida, men det är ju ni - fåtalet - trogna läsare vana med vid det här laget, då det inte varit så mycket inlägg överhuvudtaget den senaste tiden. Tyvärr så är det så, då jag har haft fullt upp på nya jobbet och inte haft någon direkt ork att skriva något. Fast filmtittandet fortsätter som vanligt, även om det inte skrivs om allt, men kommer inlägg om dessa så småningom. Allt tar bara sin extra tid för stunden.

Det har dessutom köpts en del nytt sedan den senaste DVD-uppdateringen (och fler lär det med största sannolikhet bli när väl skatten beslutat sig för att sitta på kontot). Så håll även utkik för uppdateringar. Om det inte blir i videoformat så blir det skriftligt. Bättre än inget. Eller hur?

Ha tålamod.


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Jag tittar in varje dag även om jag inte kommentarer! Har också fullt upp för närvarande och har haft det ett tag, men ser fram emot framtida inlägg.

2011-06-11 @ 11:52:22
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0