Ryan Dunn: 11 juni 1977 - 20 juni 2011 (R.I.P.)



För alla Jackass-nördar, undertecknad inräknad, runt om i världen var det tråkiga nyheter man möttes av i morse (om inte tidigare) när man gluttade genom någon form av nyhetskanal eller tidning.

Ryan Dunn har omkommit i en bilolycka.

Detta är riktigt tragiskt. Han var en av mina personliga favoriter i Jackass-gänget och en av anledningarna till att jag ens tittade på Viva La Bam.
  Ja, jag tittade faktiskt på dessa program och äger även en del av dom på DVD. Jag har till och med en t-shirt någonstans med den berömda dödskalle-loggan, som jag bar stolt i plugget. Jackass var (är nog fortfarande) en stor del av min uppväxt. Det är klart som fan att jag skaffade min första videokamera enbart i syfte att spela in mina egna galna stunts.

Nej, nu måste jag nog slänga in en DVD i spelaren och titta på lite av denna fantastiska galenskap. Det var ju trots allt ett tag sedan.

Åter igen, R.I.P. Ryann Dunn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0