En liten tur in till stan...

Dagens syfte var att införskaffa den sista delen i Harry Potter-serien (samt fixa ett silikonskal och skyddsfilm till nya mobilen)...

  men, och jag betonar men, självklart så hittade jag lite andra godsaker som jag inte kunde låta bli att köpa - speciellt när de var så pass billiga som de var. Och dessa godsaker var de tre filmer som jag stolt håller upp på bilden här nedan.



Antichrist, The Fisher King och Drugstore Cowboy. Inte någon över en hundring.

Den enda som jag inte sett av dessa är den förstnämnda så det ser jag fram emot att göra.


Kommentarer
Postat av: mary

antichrist köpte jag i sthlm, ska se snart :)

2011-11-18 @ 16:02:00
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0