Inplastat och osett, del 2

Här kommer några fler titlar som jag betat av i min väldigt stora hög av ännu inplastade och osedda filmer.


Rango. Detta måste vara en av de bättre animerade filmer jag sett på ett bra tag. Inget snack om saken.

Kafka. En någorlunda påhittad biografi över Franz Kafkas liv. Kanske inte en film för alla. Jeremy Irons är hur som helst riktigt bra (vilket han förvisso för det mesta brukar vara).

The Contender. Vill man se Jeff Bridges som president så ska man se denna.

Mark of a Murder. Inte det bästa som Robert De Niro, även om den har sina små stunder.



Kommentarer
Postat av: Oliver på "Filmscore"

Rango är så bra alltså? Jag hörde något negativt ord om den rätt tidigt och sedan har jag gått och trott att den inte är något att se. När jag tänker efter har jag emellertid nog bara hört positiva kommentarer efter det, och Oscar för bästa animerade film säger ju en del ...

2012-04-05 @ 15:41:42
URL: http://filmscore.se
Postat av: BlueRoseCase

Hallå! Jag har lämnat ut en liten "utmaning" på bloggen som jag tycker vore intressant om du hakade på: det handlar om filmsamlande och hur man ser på det!

2012-04-12 @ 09:11:22
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0