Blu-ray & DVD-Uppdatering: 15 december 2011




Transformers, 99:-
Transformers: Revenge of the Fallen, 99:-
Transformers: Dark of the Moon, 229:- (Och ja, jag skäms över att jag betalde så mycket. Den är inte ens värd att betala under tvåhundringen för heller. Speciellt när den dessutom inte innehåller det minsta lilla specialmaterial. Skamligt. När de två första filmerna var fullproppade dubbeldiscar).
Die, 0:- (Fick denna av en polare som i sin tur fick mina gamla utgåvor av Batman Begins och The Dark Knight på DVD).
Psalm 21, 59:-
Dödlig Puls, 29:-
Krull, 29:-
The Dark Crystal, 79:-
Terror, 69:-
Stage Fright, 69:-
Black Christmas, 69:-
Prince of Darkness, 69:-
EDtv, 20:-
The Rocky Horror Picture Show, 5:- (Jo, priset stämmer. En del har ingen som helst koll på att de skänker bort vad vissa (jag själv inräknad) skulle anse vara samlarobjekt och som de kunde ha tagit betydligt mer betalt för).

Det var allt för denna gång. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0