Konto på discshop.se

Idag så har jag efter många om och men till slut skaffat mig ett konto på discshop.se.

Jag beställde mina första filmer därifrån och på så vis skapades ett konto automatiskt utifrån min order. De filmer jag från en början hade tänkt beställa var tillfälligt slut, så det blev lite annat istället. Några av de jag från en början hade tänkt köpa fanns dock kvar. Hur som helst... de filmer jag beställde var:

Child's Play - Den onda dockan (Importversion, fast med svensk text).

Critters - Collection (Alla fyra filmerna i en box, otextade).

Dark Angel (Inte med Jessica Alba, utan den gamla actionfilmen med Dolph Lundgren - dock ingen svensk text).

The Fog (Självklart originalet av John Carpenter, med bland annat Jamie Lee Curtis).

Halloween 6 - The Curse of Michael Myers (Den enda av Halloween-filmerna som jag inte har sett. Skulle från början beställa alla de filmer i serien som jag inte hade, men då de var slut så vart det bara denna).

House of 1000 Corpses (Om man redan har uppföljaren The Devil's Rejects så kändes denna nödvändig. Och ja, jag gillar faktiskt Rob Zombies filmer).

Howard The Duck (En gammal klassiker jag kommer ihåg från när jag var liten, men som jag faktiskt aldrig tidigare funnit på DVD).

Super Mario Bros. (Även det en gammal klassiker från min barndom, med Bob Hoskins och Dennis Hopper).

Troll & Troll 2 (De två första Troll-filmerna i ett dubbelpack, import med svenskt text. Jag har faktiskt aldrig sett någon av dessa, men det är många som sagt åt mig att göra det då de är kult. Troll 2 har ju även klassats som den bästa värsta filmen någonsin, vilket gör det bara ännu mer spännande att få se den).

Jaha... det var de filmerna som jag beställde för första gången på discshop.se. Och det kommer garanterat att bli fler i framtiden. Ingen tvekan om saken.
  Såg faktiskt en del intressanta filmer på blu-ray, då jag faktiskt hade tänkt införskaffa en sådan spelare inom kort. Och då kan jag passa på att skriva till alla er som då tycker att jag borde skaffa ett Playstation 3 istället - för då kan jag ju både se på blu-ray och spela spel - att nej, det tänker jag inte göra, då jag är mer intresserad av film en tv-spel.

Det var allt för denna gång.



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0