Filmhålan växer

Oj, hur skriver man ett sådant här inlägg? Det är det första som slår mig. Jaja, som det är kanske. Jo... det blir nog bäst så.

Det är nämligen så att jag och frugan väntar tillökning (vilket just nu i denna stund känns som en evighet dit) och detta innerbär att det kanske inte kommer att bli så värst många inlägg framöver, då detta nya lilla liv kommer att ta upp en hel del tid.
  Självklart så ska jag göra mitt bästa i att hålla bloggen vid liv - på ett eller annat sett. Men jag kan försäkra er såhär på en gång att detta kommer absolut inte bli någon frenetisk pappablogg (den manliga versionen av alla dessa extremt jobbiga mammabloggar som cirkulerar i miljontals kretslopp i cyberrymden). Det skulle inte falla mig in.

Hur som helst. Hoppas att ni förstår.


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Grattis! :D

2011-07-26 @ 10:15:38
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0