DVD-Uppdatering: 13 juni 2011

Det är ungefär tre månader sedan jag gjorde en "ordentlig" DVD-uppdatering. Och det har tillkommit en hel del i samlingen sedan dess, inte minst sagt den gångna veckan i samband med att skattepengarna kom.

  Kan som ett litet "sidospår" passa på att tala om att det nu bara är sju titlar kvar till 1000.

Det är runt fyrtio filmer som har införskaffats den senaste tiden så jag kommer helt enkelt bara att skriva upp titlarna nedan (det blir ingen video alltså). Jag har även sorterat dem efter prisklass (vissa var faktiskt riktiga fynd och så finns där även några sådanadära två-tre för 99:-, osv).  Ja, just det... någon enstaka film av alla dessa kan ha förekommit i något tidigare inlägg. Det är inte lätt att hålla rätt på alla.

Clerks (10th Anniversary Edition), 199:-
Eat Pray Love, 139:-
The Big Bang Theory (The Complete First Season), 99:-
Prom Night (4-disc box), 99:-
The Slaughter House box: Home Movie / The Devil's Ground / The Perfect Witness, 99:-
Inception, 99:-
Sex & The City 2, 99:-
Bill & Ted's Excellent Adventure, 79:-
Iron Man 2, 79:-
Flickan från ovan, 79:-
The Univited, 79:-
Midnight in the Garden of Good and Evil, 69:-
Chasing Amy, 69:-
The Losers, 69:-
Day of the Dead, 69:-
Mother of Tears, 69:-
Harry Potter och Halblodsprinsen, 69:-
Harry Potter och Dödsrelikerna - del 1, 69:-
Gone in 60 Seconds, 59:-
Fast & Furious, 59:-
Paranormal Activity, 59:-
I Am Legend, 59:-
Gone Baby Gone, 59:-
Syskonen Baudlelaires Olycksaliga Liv / Katten (dubbelpack), 59:-
Thunderbolt, 39:-
Changing Lanes, 39:-
Godzilla, 39:-
Perfect Stranger, 39:-
A Cup of Love, 39:-
Serious Moonlight, 39:-
Jakten på lycka, 39:-
Suspiria, 29:-
The Stendhal Syndrome, 29:-
Phenomena, 29:-
Tenebre, 29:-
Legion, 29:-
Prey for Rock & Roll, 29:-
Management, 25:-
Shorts, 25:-
Evolution, 20:-


ps. Alla filmer är faktiskt inte köpta av mig. Min fru har, tro det eller ej, haft lite att säga till om.


Kommentarer
Postat av: mary

prey for rock and roll! -loves it-

2011-06-14 @ 10:05:23
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Aficionadon

Med Fa& Furious hoppas jag verkligen det.



Men jag ska nog hålla käft, för jag måste köpa den med eftersom Michelle Rodriguez är med där. Men det svider, tro mig!

2011-06-16 @ 16:06:29
URL: http://aficionadon.blogg.se/
Postat av: Lina

En sådan lista lägger jag in i min blogg den 1:a varje månad. Fast min lista innehåller alltid alla mina filmer och de nya är då i fet stil.

2011-07-17 @ 19:45:19
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0