THE SOCIAL NETWORK

Och jag är som vanligt lite efter med att se vissa filmer.

  Denna gång var det The Social Network. Helt okej, dock inte David Finchers bästa... i alla fall om ni frågar vad jag tycker. Fight Club och Se7en är mina lugnt favoriter när det kommer till honom.

  Jesse Eisenberg
(som var grymt jävla bra i den hysteriskt underhållande Zombieland) gjorde en bra roll som Facebook-grundaren Mark Zuckerberg. Inte för att jag har någon aning om hur den riktiga Zuckerberg är som person, talar eller rör sig - det enda jag sett är bilder på honom på nätet och de hade ju nästan lyckats hitta någon som liknande honom. Alltså Eisenberg hade vissa drag av Zuckerberg (jaja, hur som helst, ni förstår nog vart jag vill komma med det hela, kanske).

  Justin Timberlake var faktiskt inte så dålig han heller, i rollen som Sean Parker - en av männen bakom det numera utdöda Napster. Det är nästan så att jag föredrar honom som skådis än som musiker. Jo, så är det. Jag gillar ju inte hans musik överhuvudtaget.

  Så om en del av er, som är som jag och inte hunnit med att se en del filmen (denna inräknat), så tycker jag verkligen att ni borde göra det. Alltså se denna. Annars tänker jag inte acceptera era vänförfrågningar på Facebook. Hehe. Jag vet, tråkig humor. Sorry.


Kommentarer
Postat av: Andie

Jag tyckte också om denna film väldigt mycket!

2011-06-07 @ 15:05:21
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0