IT'S COMPLICATED

Sådär ja, då har även jag sett denna. Bättre sent än aldrig.

Denna film borde komma med taglinen "Gammal kärlek rostar aldrig... eller?"
  Detta var i alla fall det första som poppade upp i skallen på mig när eftertexterna började rulla. Det finns verkligen inte så mycket att säga om denna som säkerligen redan har sagts på tusen andra filmbloggar vid det här laget. Den var... (håll i er, för här kommer mitt favoritord) fantastisk.

Jag kan ärligt säga att jag inte har varit så förtjust i någon av skådespelarna tidigare, men efter att ha sett dem i denna så är jag beredd att ändra min åsikt på den punkten. Alla gjorde ett makalöst bra jobb.

Om det är någon som ännu inte har sett den här så rekommenderar jag den verkligen. En feelgood-film med hög klass.


Kommentarer
Postat av: Aficionadon

Kul att du äntligen sett den, gillade den överraskande mycket. Steve Martin tycker jag är någon du får kolla in mer av.

2011-05-23 @ 18:09:06
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0