The X Files - The Complete Collector's Edition

Detta är min favoritbox som jag har i min DVD-samling och den inte minst sagt dyraste. Jag betalade lite över 2500:- för den då (nu vet jag att man kan få tag i den betydligt billigare, men men).

Den innehåller hela serien - alltså alla nio säsonger - pilotavsnittet, långfilmen Fight the Future (som kom mellan säsong 5 och 6), samt en massa extra material och ett "häfte" med information om varje säsong och index över alla avsnitt. Den andra filmen I Want to Believe ingår inte, då den släpptes först efter det att boxen gavs ut. Och den har jag faktiskt inte skaffat än eftersom jag vart något besviken på den. Visst, det var väll en helt okej film, men jag hade förväntat mig lite mer.

Hur som helst... den här boxen är riktigt fantastisk. Och gillar man Arkiv X lika mycket som jag gör så kan jag utan tvekan rekommendera denna (om man nu inte har något av serien innan). För ska man ha något av den så kan man lika gärna ha allt.








Detta är vad jag verkligen kan kalla för mycket nöje.



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0