Vad ska ske med Tio-i-topp?

Nu är det så att jag har för många olika kategorier (lösa idéer) för dessa videoinlägg att jag helt enkelt inte vet vilken jag ska börja att spela in för att sedan lägga upp här på sidan.

Ni får kalla det för beslutsångest... det är helt okej.

Hur som helst.

Har ni möjligtvis några förslag på kategorier?

Om ni har det så har ni nu möjligheten att välja fritt.

Det behöver inte bara vara skådespelare/regissörer eller genre (så som jag mer eller mindre bara har gjort tidigare).

Nu kan det alltså vara precis vad som helst.

Som till exempel olika typer av karaktärer - rånare, clowner, sheriffer, bartenders - filmer som utspelar sig på en speciell plats/eller stad, dödsscener, bilar, filmmustasher, ja-vad-vet-jag, mm, etc, osv. The list can grow long.

Det är helt och hållet upp till er.

Så låt fantasin flöda.

Kom på något riktigt annorlunda som ni inte sett någon annan filmblogg slängt ihop i en 10-i-topp förut.

Låt oss se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0