HORROR WEEKEND (uppdt. 4)

Klockan är i skrivande stund 06:00 och den sjätte filmen (Troll 2) börjar lida mot sitt slut.

Den största diskutionen just nu är om vi ska tillåta oss en vilopaus på två timmar. Några är emot medans är för. Jag röstar för, då jag inte sovit något sedan klockan 07:00 igår - fredag - och är därför snart uppe i ett dygn utan sömn. Har även jobbat hela fredagen så man börjar verkligen känna av tröttheten på en helt annan nivå än de som var lediga únder gårdagen och hade möjlighet till att vila upp sig inför denna filmmaraton.

Vi får se hur det blir. Har inte riktigt någon koll vad jag skriver längre. Känns som om det mest blir en massa svammel.

To be continued...


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Det är en himla kul idé med horrorweekend, men jag vet inte om jag skulle palla... har genomlevt Twin Peaks-weekends två gånger och båda gångerna tappade jag kontakten med verkligheten nästan helt, vilket i och för sig inte borde vara något negativt, men det blev jobbigt att återvända till den på söndagskvällen... :D

2011-10-29 @ 11:37:12
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0